søndag 12. juli 2009

Kom hjem til MORDERBILLE!!

Da var jeg endelig hjemme på Østlandet, etter en anstrengende men hyggelig tur til Nord-Norge. Om det har vært noe særlig å skrive hjem om (les: blogge) vet jeg jo ikke, men sett i forhold til for eksempel VGs fokus har det vært stille. Det var jo mygg der, men jeg ble ikke SPIST OPP av potensielt ny MALARIAMYGG, eller angrepet av nord-norsk MYGGFLÅTT og heller ikke SLÅTT TIL BAKKEN AV LYNET, selv om det småregnet litt nå og da. VGs videoreportasje idag handler om KÅTE MARIHØNER, og kan sees her. Kommentar føler jeg blir veldig overflødig.


Ellers kan man til alt overmål lese at mordersneglen er på retur i Norge, og det er jo bra, for dem som er plaget med den slags. Selv har en mordersnegle aldri satt sine ben i haven min, men da jeg kom hjem ikveld fant min kone et helt enormt billedyr rett ved bringebærbusken. Jeg tenkte jeg i VGs ånd skulle vise dere et bilde av den, og jeg la like godt en tomat ved siden den så dere kunne se hvor stor den faktisk er. I hvertfall for en bygutt som har bodd de siste ti årene i billeløse Oslo. VG ville sikkert gått amok. MORDERBILLE DREPER bringebær. Eller noe.


Flere nyheter kommenteres sikkert imorgen. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar