mandag 10. januar 2011

La meg være (t)ung

Søndagen ble mot normalt ganske bra igår, og jeg føler meg derfor ikke helt trygg når det gjelder dagens mentale helse. Jeg var i lutefiskmiddag, og jeg må si jeg er i overraskende god form her jeg sitter. Nå er jo ikke lutefiskmiddager akkurat fylleslag, og det gikk vel ganske stille og rolig for seg, men allikevel, endel italiensk vin ble det da i tillegg til det tradisjonelle øl til middagen. Vertskap var den alltid feststemte stipendiaten, og det var en forholdsvis dannet forsamling mennesker, som jeg av personvernhensyn ikke skal vise bilder av. Folk er så følsomme. Stipendiaten derimot, han er laget av rent stål. Øverst til venstre er et bilde av meg som min madame tok rett før avreise. Det var ikke så lett, og hun syntes slett ikke jeg var blid nok, men jeg likte resultatet ganske godt. Og neida, jeg er ikke en av disse selvopptatte bloggerne. La dere forresten ikke lure av tversoveren, jeg er en ganske crazy type.

Note to self: Sitt ordentlig i stolen, så sløyfen ikke forsvinner. Opp med hakene, gutt!

Sånn ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar