mandag 3. januar 2011

Jeg satte brillene på min nese, for desto bedre å..?

Det ble en Dry Martini etter middag, som jeg antok. Den skulle kanskje kommet før maten, med tanke på nyttårsforsettet mitt om å bli en hyggeligere ektemann og far, men jeg tar lærdom av mine feil og retter det nok opp til imorgen.

Etterpå gikk jeg på kino. Det ble den siste Narnia-filmen, og selv om jeg ikke har sett de to første eller lest bøkene, så var den ganske underholdende. Det er tydeligvis veldig lenge siden jeg har vært på kino, for vi fikk utlevert 3D-briller, og alle så egentlig ganske eiendommelige ut der vi satt litt forlegne og glante på hverandre og storskjermen. Ikke skjønner jeg helt poenget heller, for 3D-effekten gav meg egentlig mest følelsen av å kikke på et slikt gammeldags papirteater, hvor man hadde figurene og kulissene lagvis bak hverandre og styrte dem på små skinner.

Det er det jeg alltid har sagt, ting har altså ikke forandret seg mye på 200 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar