lørdag 13. august 2011

Stem inn DIN blogger i Bystyret!

Så er dagen endelig her: Klokken tolv idag åpnet fru ordføreren høytidlig årets valgkamp i Fredrikstads gågate, og det er nå fritt frem for alle å bekjenne sine politiske sympatier og antipatier. Min talerstol er Tweeds, og derfor tenkte jeg selvsagt også at dere leserne skulle stå sentralt i nettopp min valgkamp. Dere tenker kanskje at det ikke er så nøye med enkeltstemmene, at det i det store og hele er partistemmen som avgjør. Men neida!

Dersom dere vil ha inn en chaise longue-blogger med sans for kunst og kultur, en sjeldenhet av dimensjoner i poltikken må jeg få legge til, så må dere faktisk stemme på meg personlig. Og hver stemme teller. Tweeds følges av over 220 mennesker på Facebook. Dersom alle skaffer én personlig stemme til meg, altså et kryss ved navnet mitt på stemmeseddelen, så voilà - Tweeds har en plass i Bystyret. Jeg kommer derfor til å være helt avhengig av dere, og hver enkelt av dere, for å få de stemmene jeg trenger. Og jeg håper dere skaffer meg mange hver, og derfor kommer valget naturlig nok til å stå endel i fokus de neste ukene. Men fortvil ikke, det blir masse plass til livsnyteri også.

Etter et møte med en av mine mest trofaste lesere i byen idag, som hadde et noe lunkent forhold til å stemme på meg, ser jeg meg nødt til å komme med følgende presisering:


Du må ikke stemme Høyre for å kunne gi meg en personlig stemme!

Moren din, søsteren din, kusinen din eller bare en du kjenner såvidt i Fredrikstad, kan enkelt sette opp navnet mitt på stemmeseddelen til det partiet de stemmer på, i et eget avmerket felt. Det er tross alt mulig å sympatisere med Arbeiderpartiet og fremdeles synes at jeg er en knakende kjekk kar. Jeg ser den.

Navnet som skal på: Knut Thomas Hareide-Larsen.
Stemmer du Høyre, scroll ned til topplassering nr 33 og kryss av. Enkelt som ingenting!

For de detaljorienterte - her er min profil hos TV2 Velgerguiden. Vis den til alle som kan stemme i Fredrikstad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar