mandag 15. august 2011

Sashimi og Bloody Mary - livsnyterens guide til et sunnere liv

Ingenting roper vel hverdag som regn og mandag. Litt nedslående, kanskje, det hadde vært hyggelig med deilig vær en stund til, så kunne man nyte sommeren etter jobb. Men man får nyte andre ting. Mat for eksempel? Jeg har, som det heter, begynt et nytt og bedre liv. Jeg har kuttet ut de farlige karbohydratene, jeg skal bli high fat low carb, i motsetning til før da jeg var high begge deler. Dette gjør at jeg kan spise nydelige middager som misosuppe og sashimi. Jeg kan spise pålegg uten brød, og ikke minst - jeg kan drikke whisky og spise baconsnacks i helgen. Si hva du vil, men et kosthold som mener baconsnacks er bedre enn kalorifattige potetskruer, det er noe for meg.

Det neste blir at jeg drikker Bloody Mary daglig for å få i meg antioksidanter.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar