onsdag 31. august 2011

De nære ting

Dersom dere synes det var stille på Tweeds igår, kan jeg fortelle at dette kan komme av at jeg sliter litt med en av mine aller beste venner. Det er ikke greit å slite med vennene sine, og akkurat denne har jeg og har alltid hatt et spesielt nært forhold til, nemlig iPhonen min. Jeg hadde nærmest et kjærlighetsforhold til min gamle iPhone 3 også, og det var ikke fritt for at det ble vemodig i slutten av 2011 da jeg byttet den ut med en iPhone 4. Men den nye (som raskt erstattet nr. 3 som bestevenn) har i det siste hatt problemer med den fine, runde knappen sin, og måtte her om dagen rett og slett sendes avgårde for en sjekk og eventuell utbedring. Dette resulterer i at jeg har måttet invitere min gamle venn tilbake inn i gamet. Det virker ikke som om den likte å bli tilsidesatt, for nå har den satt igang en gå sakte-aksjon, og alt den gjør må nøye vurderes. Den spiller kostbar, rett og slett. Jeg på min side gjør gode miner til slett spill (for å holde ut situasjonen i en vanskelig tid), men jeg ser virkelig frem til min at kjære iPhone 4 kommer tilbake og får litt fortgang på tingene.

Så slik er det her om dagen.

2 kommentarer:

  1. Er firern så mye bedre? Har treern, og er fornøyd, jeg.

    SvarSlett
  2. Kanskje treern min bare er misfornøyd med å være byttet ut, men den er utvilsomt mye tregere om dagen! Jeg dør.

    SvarSlett