torsdag 2. desember 2010

Takk for alt og velkommen igjen

Ja, så er den store dagen her, da bloggen min flytter inn på eget domene, med egen logo og alt. Navnet ble, som den observante leser sikkert allerede har sett: Tweeds. Bloggrådgiveren min hater det, og sier navnet kan sammenlignes med å si jeans istedetfor olabukser, men i bunn og grunn er jeg veldig fornøyd med resultatet. Tweeds spiller jo liksom på både meg og min konservatisme og ikke minst min beskjedne charme og esprit, samtidig som vi holder oss innenfor den moderne verden med en ørliten hentydning til Twitter. Ja, der har de jo såkalte tweets, vet dere. Skjønner? JEG skjønner, ihvertfall.

Jeg skylder en STOR takk til reklamebyrået Netron, som ene og alene har ansvaret for at bloggen nå er oppe og står. De har laget logo og sørget for riktig koding, og bistått meg i denne vanskelige tiden. Trenger dere et reklamebyrå, så kan disse varmt anbefales, de er så godt som enestående. Bare ikke ta dem helt fra meg, siden de nå jobber gratis for Tweeds flere timer i uken. Takk for alt, gutter!

Lekene kan begynne.

2 kommentarer:

  1. En herre har inntatt sin tweed! Hurra for at han ikke valgte manchesterbrallor. Jeg følger deg videre.

    SvarSlett
  2. Det er jeg glad for å høre! Jeg tenkte knickers på kontoret fremover.

    SvarSlett