onsdag 8. desember 2010

Drømmen som brast

Jeg kan ikke flytte til Botswana. Grunnen ser dere på bildet. Kan dere se det? Det er nemlig ikke noe vann der, Botswana er jo fullstendig inngjerdet av afrikanske land. Jeg blir uvel bare jeg kjører forbi skiltet til Ise, altså på vei til indre Østfold, og jeg får fullstendig klaustrofobi av alt som lukter innland. Selv om jeg skulle befinne meg på Hedmarks høyeste fjell. Dessuten har jeg høydeskrekk, så jeg ville uansett aldri under noen omstendigheter hatt det trivelig på Hedmarks høyeste fjell. Nå får jeg inderlig håpe det er høye fjell i/på Hedmark. Kanskje jeg skulle sagt Oppland? Uansett, det er for sent. Bloggrådgiveren min sier jeg ikke får lov til å redigere bloggen etter at jeg har publisert den, det er visst dårlig bloggskikk. Jeg som syntes det var deilig å ha full kontroll og drive litt Pravda-journalistikk, men neida. Her må man følge visse regler.

Når vi snakker blogg så har jeg vært inne på både Kristin Clemets blogg og en morsom liten gråblogg som heter Magnhilds antiblogg idag, og de er begge vel verdt en kikk. De er ikke samme typen bloggere, men det skjønte dere forhåpentligvis. Noen har kommentert at det er vanskelig å legge inn kommentarer her på bloggen (forstå det den som kan), men jeg kan forsikre alle om at det nå er så godt som idiotsikkert. Så når jeg spør dere om noe nå, så får dere fordundre meg svare.

Deal?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar