torsdag 9. desember 2010

Livsnytere, ta et vaffelhjerte!

Ta en kikk på denne bloggen. Dette blir man i godt humør av. Slik kommer vi oss igjennom vinteren. Mer av dette, folkens!

Jeg leser ikke så mange blogger, men dette er noe utenom det vanlige. Det måtte jo selvfølgelig handle om mat for at jeg skulle bli en engasjert tilhenger av noe, selv om jeg nok må sies å være engasjert tilhenger av Høyre-politikk, og denne bloggen er så elegant og smakfull at jeg får lyst til å lage meg en byggotto med det samme. Noe alle som kjenner meg vet at jeg ikke kommer til å gjøre, men det er jo tanken som teller.

Snart er det avsted til julestyremøte på jobben, og det avsluttes tradisjonen tro med et besøk hos Major-Stuen i Gamlebyen. Øl, akevitt og en aldri så liten julemiddag.

Ha en trivelig aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar