tirsdag 6. september 2011

Under én uke igjen

Om én uke er valgresultatet klart! Ihvertfall i det store og hele. Akkurat hvem som skal sitte i bystyret blir nok ikke kjent før utover uken, men jobben er uansett gjort. Den har gått veldig fort, denne lille valgkampen. Igår delte jeg ut hundrevis av flyveblader med mitt eget bilde på, i postkasser og til alle som gikk forbi. Det var en riktig så amerikansk følelse i nabolaget mitt, med mitt eget bilde på flyvebladet og besøk til alle naboer og mer eller mindre kjente, for å promotere mitt eget kandidatur. Dessuten gikk jeg over en mil på kryss og tvers, så om jeg ikke blir valgt inn, blir jeg i det minste slank.

Hver eneste stemme teller, og jeg håper selvsagt også på noen Tweeds-stemmer, for de er ekstra hyggelige å få. En eller annen ukjent som leser og som driver valgkamp. For meg. Kom igjen! Noen få dager igjen.

Vi haster videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar