fredag 9. september 2011

80 timer igjen - tid for hvile

Da var det fredag igjen, og den aller siste fredagen før valget. Det betyr at man ikke kan ta helt helg, for mange velgere har ikke bestemt seg, og de har ihvertfall ikke tatt siste beslutning om hvem de vil gi ekstra personstemmer til. Jeg setter derfor fremdeles pris på alle de stemmer mine venner og lesere kan gi meg, men jeg er først og fremst ganske fornøyd med den valgkampen som er ført. Jeg tror rett og slett ikke jeg kunne gjort ting stort annerledes, med de forutsetningene en relativt ukjent livsnyter langt nede på Høyres liste hadde i utgangspunktet. Takk for din stemme!

Ikveld skal det selvsagt slappes ekstra godt av, slik at man er forberedt til siste innspurt imorgen. Og hva passer da bedre enn å ta litt god drikke mens man forbereder aftenens middag?

Riktig god fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar