tirsdag 13. september 2011

En seier for alle livsnytere!

Tenk å få oppleve dette på en tirsdag! Det utrolige har skjedd - jeg ble valgt inn som bystyrerepresentant for Høyre i Fredrikstad. Tusen takk til alle dere som har stemt på meg eller fått noen andre til å gjøre det! Det er selvsagt nå den virkelige jobben begynner. Som chaise longue-blogger har jeg ikke så mye kunnskap om å styre en by, men nå har Arbeiderpartiets brakvalg sørget for at jeg slipper å bekymre meg for akkurat dét. Men allikevel, fire år i opposisjon vil nok gi en bratt læringskurve i seg selv, og jeg tror det blir svært morsomt og spennende. Selvsagt skal jeg også blogge om opplevelsen.

Idag, og kanskje til og med i flere dager fremover, må det være lov å feire litt ekstra. Og det synes jeg dere skal gjøre også - dere er tross alt velgergruppen min, og det faktisk ikke hver dag en livsnytende blogger blir valgt inn steder, så her er det grunn til å feire. Bare se på kirkevalget, der ble jeg prompte satt ned på tredje varaplass. Ikke alle liker en Bloody Mary før middag! Vel, chacun à son goût, som det så vakkert heter.

Riktig god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar