lørdag 10. september 2011

Rødvin, torsk og valgflesk

Middagen fra igår sitter ennå i kroppen. Fredagsmenyen bestod av karrikydret torsk med smørdampet spinat og hjemmelaget remulade, og selvsagt en flaske bedre rødvin. Det ble noen gin & tonic også, så når jeg tenker etter så kan det godt være det faktisk er drikken fra igår som fortsatt sitter i kroppen, men hvilken forskjell utgjør da det? Gode ting sitter godt. Planen var å slappe såpass mye av at jeg var helt utvilt til å dele ut de siste par hundre flyvebladene idag, men noe må ha gått galt, siden jeg fremdeles er sliten. Her må det altså eksperimenteres videre for å finne den rette oppskriften på avslappelse. Jeg prøver igjen ikveld.

Snart bærer det ut i Fredrikstads gater for å overbevise nærmiljøet en siste gang om at jeg er den rette bystyrekandidaten - på tvers av partilinjene.

Imorgen går jeg avsted for å stemme. God ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar