lørdag 5. februar 2011

Gullfisken og jeg

Idag er det den store festdagen i reklamebransjen, og jeg deler jo som kjent kontorer med et svært sjarmerende reklamebyrå, nemlig Netron. Idag er de på Gullfisken, de har dresset seg opp og skal på etterfesten og allting. De er ikke nominert, neida, men det er nemlig de som har laget introen til programmet! Ja, selve gullfisken er faktisk den fisken jeg har vist dere bilde av tidligere, den svært lite folkelige Tron, som i likhet med meg er skeptisk til fremmede. Så det sitter kanskje mange stolte personer der ute fordi de kjenner noen som er med på Gullfisken og alt det der, men jeg, jeg kjenner faktisk Gullfisken.

Mine venner i reklamebyrået skal altså feste med kjendisene og virkelig nyte kvelden, mens jeg er hjemme med Gullfisken. Det er kanskje litt stusselig å ikke kunne flørte med reklamefolk, programledere eller unge kvinnelige bloggere, slik som de kan, men jeg får trøste meg med at de har med konene sine og at fisken har det enda stusseligere borte i bollen sin. Jeg skal i det minste nyte både kongrekrabbe, hellefisk og chardonnay, og kanskje en aldri så liten Bloody Mary. Men tro meg, neste gang skal jeg skaffe presseakkreditering, og være med på festen jeg også.

Fortsatt god lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Tips: Du må ikke si til din venn Gullfisken at du har hellefisk til middag... Det anses som dårlig kotyme å spise en artsfrende av vennene sine.

    SvarSlett
  2. Det er virkelig sant! Ikke et ord om dét.

    SvarSlett