onsdag 30. mars 2011

Fremtiden i boks

ENDELIG skjer det ting i livet mitt. Jeg fikk nettopp en e-post som virker ganske lovende:

Kvitter ( en noe merkelig måte å hilse på, men la gå)
Jeg har en gjensidig forretning forslaget av gjensidig interesse å dele med deg; det innebærer overføring av en stor sum penger. Jeg fikk referanse i min leting etter noen som passer mine foreslåtte forretningssamarbeid. Hvis du er interessert i å jobbe med meg kontakt meg via min privat e-post (peter.wong@w.cn) for nærmere informasjon.

Ditt tidligst svar på dette brevet vil bli verdsatt.

Best Regard,

Mr.Peter Wong Tung Shun
Hang Seng Bank Ltd

Jada, så nå går det fremover.

4 kommentarer:

  1. Som en tidligere kollega kommenterte en samtale med sin sjef John Wong: I came to the wong numbe ;-)

    SvarSlett
  2. Mange som kommer feil sånn, gitt!

    SvarSlett
  3. Lureri! Det er vel ingen som heter Peter?!

    MM

    SvarSlett
  4. Akkurat dét reagerte jeg også på.

    SvarSlett