tirsdag 30. november 2010

Uten en rød tråd

Jeg skal ikke akkurat si at det har regnet med navneforslag til den nye bloggsiden min, men det er vel bare å innse at det kun er jeg som er SÅ interessert i meg. Men endel har det blitt, og jeg er nå inne i en kreativ prosess, som det heter, og er spent på resultatet. Ellers er det jo helt grusomt kaldt ute, men etter en litt negativ tone de foregående uke har jeg liksom tenkt til å spare litt på kruttet, rent aggresjonsmessig. Vi får jo se hvor lenge det holder? Det er jo slik med denne bloggen, at den inneholder endel forskjellig, og det er kanskje ikke så lett for de faste ni leserne å finne en rød trå. Men trenger man å ha en rød trå? Jeg er jo så humørsyk, så dersom jeg skal ha en personlig utropspost, så må den nødvendigvis bli litt ulik i karakter fra humør til humør. "Uten en rød tråd" er faktisk navnet på informasjonsskrivet til Unge Høyre. Festlig? Jeg skulle gjerne tatt den selv, hadde det ikke vært så langt og upraktisk. Det nye navnet blir kort og praktisk. Tror jeg.

Idag blir det bare avslapning, med rester av røkt svinekam til middag, sammen med stekt løk og stekte poteter. Og kanskje egg? Jeg elsker egg. Og øl. Dette må man ha øl til. Når dette er spist skal jeg sovne på sofaen, og føle meg skikkelig uggen en times tid før jeg ser på fjernsyn.

Det er deilig å være dorsk. God ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar