fredag 26. november 2010

Selvutvikling og sexpress

Jeg skulle jo anbefale en bok igår, og det kommer jeg til å gjøre også, jeg må bare bestemme meg for hvilken først. Det må jo liksom være en bok med litt snert, når man skal fronte den i et slikt voldsomt omspennende medium bloggen min faktisk er. Man kan jo nesten egentlig si at jeg anbefaler en bok det i dette innlegget, forsåvidt, for jeg har nemlig jobbet noen år i bokhandel, og da møter man jo på en del titler man husker. Og av og til møter man også på noen kunder, som gjør at man husker titlene enda bedre.

Dette skjedde meg altså for noen år siden, og det var en stor sak på den tiden i Fremskrittspartiet om seksuell trakassering. Jeg husker ikke detaljene, og det er kanskje like greit, men det var altså snakk om en person som følte seg litt ekstra satt pris på av sine partifeller, og gjorde et nummer ut av dette i media. Denne personen kom da tilfeldigvis til meg i bokhandelen med en bok hun gjerne ville kjøpe, og siden jeg satt i kassen måtte jeg nødvendigvis få se boken for å kunne ta betalt. Og hva het boken?

"Hvis ingen tar meg på rumpa snart, så går jeg hjem".

God fredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar