søndag 29. mai 2011

Neighborhood Watch

Jeg vet det kanskje ikke er verdens mest spennende ting å lese om, men når det spankulerer en rotte rett foran en, som ikke viser noen tegn til å ville gjøre noe annet enn nettopp det å spankulere, da er det rett og slett en bloggforfatters plikt å formidle dette til sine lesere. Jeg har ikke peiling på rotter, men jeg synes den var litt i overkant makelig anlagt der den snuste rundt i gresset, ikke svært interessert i hverken meg eller den hissige spurven som hadde en helt annen innstilling enn jeg, som jo agerte naturfotograf fremfor rotteskremmer. Fuglen, derimot, gikk til angrep på gangerdyret opp til flere ganger og var utvilsomt den av oss som var mest å skryte av når det gjaldt å forsvare nabolaget sitt.

Så her skjer det saker og ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar