torsdag 19. mai 2011

Baseballmesénene

Apropos mitt siste innlegg om mosjonering, jeg tar nå et skritt av gangen og har faktisk meldt meg inn i en ekte idrettsforening, nemlig Fredrikstads eget baseballteam Fredrikstad Bears. Som svært amerikavennlig synes jeg det er helt topp med baseball, og jeg skulle i grunnen ønske sporten var like stor her som der. Derfor venter jeg nå på et stadion hvor man kan få kjøpt hot dogs og øl, og skal være med Fredrikstad Bears på veien mot toppen. Ja, jeg er kun støttemedlem altså, for som sagt, ett skritt av gangen.

Og hva heter supporterklubben til Fredrikstad Bears? CareBears, selvsagt.

Avbildet ser man baseballmesénene i Fredrikstad, som alene står for hele tre fjerdedeler av byens baseballsupporterinntekter, gressrotandelsmidler fra Norsk Tipping ikke inkludert. Ganske imponerende herrer, der altså. Ønsker du også å bli baseballmesén? Send en e-post til playball@fredrikstadbears.no. PS. Alle støttemedlemmer får en stykk kul skyggelue i valgfri størrelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar