fredag 20. juli 2012

Samfunnslegen

Per Fugelli er lege og professor i samfunnsmedisin, og det kunne vel ikke passet bedre. Hvem andre tør gi oss den pillen vi ikke vil ha, fortelle oss det vi ikke vil høre og ikke bry seg om politisk korrekthet eller den almenne helsefanatisme?
Professoren i samfunnsmedisin tok røkernes parti under røkelovsdebatten. Professoren i samfunnsmedisin sier at fysisk helse ikke går foran alt. Professoren i samfunnsmedisin sier at folk er bortskjemte og at vi må skjerpe oss.
Folk flest hører ikke etter når professoren i samfunnsmedisin prater.
Er det ikke typisk?

1 kommentar:

  1. Jeg likte utrolig godt det han skrev..fikk en twitterstrøm mot meg da jeg skrev det der, så klart..men det føyer seg bare inn. Jeg leste ikke den politiske agendaen det påstås at han har, men likte godt artikkelen. Spesielt i dag da det er sosialt akseptert å kritisere når folk kun viser den lykkelige siden i blogg eller på facebook.
    Per Fugelli traff godt med innlegget sitt, syns jeg.
    Jeg er litt forsiktigere, men har skrevet litt her: http://www.evacathrin.com/2012/07/helt-perfekt.html
    Eva Cathrin

    SvarSlett