torsdag 27. oktober 2011

Snittefellen

Jeg vet ikke helt hva som skjer om dagen, men jeg får altså servert snitter overalt. Og når jeg ikke eier viljestyrke er det så godt som helt umulig å styre unna karbohydrater, noe som igjen er en ulempe for meg som idrettsmann. Det er tross alt viktig å holde på formene, når man som jeg er aktiv i lokalidretten, nærmere bestemt i Christiansteen Private Croquet-Club. Sesongen er forresten over for croquet-spill, og i den anledning skal vi snart holde middag for medlemmene. Middager er nemlig bra for motivasjonen, og selv om vi i år ikke har slått et slag croquet, kan man ikke likegodt se bort fra formalitetene. Er sesongen over, må den avsluttes på behørig vis. Slik gjør vi det ihvertfall hos oss.

Vi skal spise coq au vin, så det blir ihvertfall litt avveksling fra alle snittene. Godt skal med godt fordrives!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar