tirsdag 4. oktober 2011

Led oss ikke

Jeg eier ikke viljestyrke, noe som er svært upraktisk når man skal følge en spesiell type diett, for jeg er så utgjort elendig på å motstå fristelser. Dette går som regel bra når det er snakk om fet mat og alkohol, for det kan jeg spise, men igår gikk jeg altså på en smell når det gjaldt junkfood. Middagen ble inntatt på McDonald's. Noen kulinarisk opplevelse var det ikke, men jeg fikk i meg brød og transfett, og jeg tror det var akkurat det kroppen trengte.

Etterpå dro jeg hjem og bakte lavkarbobrød, sånn bare for å kompensere for elendigheten. Og ja, det smakte himmelsk endelig å kunne ha litt brød under pålegget for en gangs skyld, selvom brødet falt sammen bare du snakket litt hardt til det.

Nå er jeg på vei til Oslo. Har du et hotellrom til meg så bare si ifra, jeg sover svært stille!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar