søndag 30. oktober 2011

Anger er livsnyterens dessert

Idag er det bots- og bededag. Dette vet jeg fordi vi har syv års bryllupsdag idag, og jeg giftet meg nemlig dagen før bots- og bededag. Fest først, bot etterpå. Og for en som lever livet etter prinsippet "anger er livsnyterens dessert", falt dette seg i grunnen ganske naturlig. Nå har ikke dagen fortonet seg så veldig bots- og bededagaktig. Ikke bare på grunn av bryllupsdagen, jeg fikk til og med hjerteformede speilegg til frokost, men også fordi det er det siste dagen i en absoulutt verstinguke hva lavkarbokosthold angår. Her har man hygget seg voldsomt kan jeg forsikre - uken og helgen har bestått av  snitter, marsipankake, vafler, kjeks, appelsinjuice, rom & cola og Irish Coffee med masse krem, og idag toppet jeg det med et besøk på Rich. Bar i Sarpsborg. Ifjor ble bryllupsdagen feiret med treretters middag på Mer, i år ble det altså pølse og potetstappe på gatekjøkken. Men så er det også syvårskrisen det er snakk om, og dessuten verdens beste potetstappe.


Imorgen blir det bare fett og ikke noe brød, jeg lover. Bot og bedring.

2 kommentarer:

  1. Jeg sier grip din karbohydrat jeg, altså. Grattis med 7 år! Hvilket metall er det snakk om?

    SvarSlett
  2. Takk!

    Jeg er veldig flink til å gjøre unntak, så jeg får nok i meg en karbohydrat eller to snart.

    7 år, det vil ifølge bryllupsweb.no si ullbryllup. Så kan man synes hva man vil om dét.

    SvarSlett