tirsdag 25. oktober 2011

Middagshvile

Idag var det far selv som ordnet middagen, for siden jeg er så ofte borte på kveldene er det ekstra hyggelig å lage noe godt når jeg først er hjemme. Nå er jeg fremdeles på lavkarbokjøret, selv om jeg så ingenlunde er konsekvent og derfor bruker ekstra lang tid. Uansett var det på den nokså briljante LCHF-bloggen at jeg fant dagens middag: Salat med biffkjøtt, roquefort og vinaigrette. Vinaigretten lagde jeg av honning, Dijon-sennep, olje og Worcestershire-sauce, dryppet den over ruccola og hjertesalat, strødde osten over og danderte biffkjøttet på toppen. Ikke spesielt komplisert, og en velsmakende tirsdagsrett. En aldri så liten mosjonsrunde etter middag ble det også tid til, så nå er jeg egentlig ganske fornøyd.

Man skal se jeg snart finner chaiselonguen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar