mandag 18. juli 2011

Hver tar sin

Stockholm nærmer seg. Som dere ser slapp vi ikke helt unna regnet i Sverige heller, og kun hastig gang over parkeringsplassen til den lokale veikroen i Arboga hindret en altfor fuktig tur videre. Lunchen var skuffende ordinær, men hva kan jeg egentlig vente meg når jeg bestiller wienersnitsel med stekte poteter og tomatsaus på en veikro? Jeg angret i det jeg bestilte, et typisk familietrekk hos oss, og så langt etter alle som spiste varmrøkt laks og nypoteter.

I bilen rådet en stund en velsignet ro, siden alle var opptatt med hver sin mobile mediaspiller - de voksne med hver sin iPhone og minstemann med sin elskede Kaptein Sabeltann på DVD. Det utartet seg imidlertid til uroligheter da Spotifyen min stanset MIDT i "Å æ kjinne ein kar" fordi min madame trykket på sin egen Spotify, og man ikke kan bruke den begge to samtidig. Det så stygt ut en stund, men nå er alt bra. 

Hotellet neste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar