lørdag 24. mars 2012

Øvelseskjøring med frynsegoder

Like greit at jeg holder på å øvelseskjøre, for idag punkterte jeg sykkelen igjen, på Gamlebyens brosten. Og kjenner jeg meg selv rett får jeg ikke lappet sykkelen på lang tid, kanskje ikke før jeg kan kjøre bilen lovlig. Skjønt det kan ligge et stykke frem i tid, ihvertfall om parkering er en del av førerprøven. Som bildet viser, det finnes ikke parkeringsplasser som er dimensjonert i forhold til mine kjøreegenskaper - ennå. Forøvrig hadde jeg en hyggelig kjøretime her forleden, for det viste seg nemlig  at sjåførlæreren gjerne tar en tur til Strømstad slik mot slutten av uken, om det skulle passe seg slik. Og med meg som sjåfør passet det seg så absolutt slik. Der ser man altså, dette med øvelseskjøring har sine fordeler. Og sykkelen, den må pent vente til Høyres representant i teknisk hovedutvalg eventuelt kan hjelpe meg å lappe den, eller til jeg får kommet meg over elven til sykkelverkstedet.

For et styr det er med alle disse hjulene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar