tirsdag 3. januar 2012

Tilståelsen

Jeg må stå frem. Idag bestod frokosten min av et bløtkokt egg, to skiver roastbiff med en liten tanke remulade på, samt en avocado fylt med reker og majones. Ikke noe brød. Joda, jeg er klar over at det er politisk ukorrekt og at jeg som politiker burde ta avstand fra dette lavkarbohysteriet. Jeg burde tenke på signaleffekten, for det er tross alt dette kostholdet alene, og ikke vår noe proteksjonistiske holdning til import av landbruksvarer, som hadde skyld i at hele befolkningen manglet smør rundt juletider. Det var til og med krise, man snakket om det overalt, og jeg må ta min del av skylden.

Men det er nå engang så mye lettere å nyte livet med egg, reker og majones enn med en grovbrødskive med magerost..!

2 kommentarer:

  1. Hehe, så enig så enig :P

    SvarSlett
  2. Bra! Da fortsetter vi. Og jeg ser bloggen din har mange gode mattips.

    SvarSlett