mandag 23. januar 2012

Hva var det jeg skulle si..

Jeg blir liksom ikke helt klok på hva jeg skal skrive. Det er tross alt så mye som egentlig skal skrives, og i hvilken rekkefølge skal det komme? Jeg kunne skrevet om Festningsballet som ble avholdt i helgen, men det gjorde jeg liksom i fjor. Det er grenser for hvor morsomt det er å skrive en slik journal om fyll og fanteri to år på rad, for ikke å snakke om å lese den, så det frir jeg oss fra. Bortsett fra at jeg vel kan nevne at aftenen var særdeles vellykket og at enkelte av oss ikke har kommet oss ennå. Jeg nevner ikke navn, for jeg er tross alt folkevalgt og conduite betyr alt i en by som Fredrikstad. Jeg kunne også skrevet om tøffetoget, som i et forsøk på å plastifisere omverdenen om noen måneder inntar Gamlebyen, men det passer seg liksom ikke her hvor man alltid har det så hyggelig. Det samme gjelder en tekst jeg gjerne skulle skrevet om asylsøkerrettigheter og saksbehandlingstid, den har vel også begrenset underholdningsverdi kjenner jeg mine livsnyterske lesere rett. Det får bli et annet sted. Jeg kunne skrevet om snø og kulde, men vi har nesten ikke hatt noe og det lille som er bare gjør at jeg gleder meg til å reise til Kanariøyene om en 10, 9, 8 dagers tid, så det er liksom ikke mye oppgitthet å slå i bordet med, til en forandring. Kryss i taket.

Jeg går heller en tur og hører på Mozart og tenker på noe fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar