mandag 27. august 2012

Om man ser etter

Har du noensinne blitt gjort oppmerksom på feil rundt omkring, ting du aldri har lagt merke til men som fra og med da er dødsirriterende? Slik som feil kledning på hus, for eksempel. Det er kanskje for spesielt interesserte, men det er få ting som irriterer meg så mye som folk som river av gammel kledning på et hus for å sette opp en med feil utseende. Og jo, det er feil.

Eller hva med språk. Feil bruk av de/dem. Og/å. Orddeling. Eller setninger som begynner med da, som egentlig ikke har noe i fortid å gjøre. Facebook-oppdateringer er gjerne i denne kategorien.

Da har jeg plukket tre kurver kantareller på det hemmelige soppstedet vårt, hihi, å hatt en strålende søndag (Åpenbart ikke min oppdatering).

Da sitter jeg i sofaen med et deilig glass rødt etter å ha løpt 5 km med Runkeeper (Igjen, åpenbart ikke).

DA er jeg klar for jobben og første dag etter helgen - GOD MORGEN! (Du skjønner tegningen?)

Eller kanskje det bare er meg. Da er ihvertfall denne teksten slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar