torsdag 9. august 2012

Og velkommen igjen

Jeg skulle egentlig sykle oppover elven med niste og vann med villbringebærsmak, men et sted på veien mistet jeg motivasjonen og jeg bestemte meg for å være sosial. Derfor kjøpte jeg tre lunchkaker på nærbutikken og syklet bort til Netrons kontor på Hydrogenfabrikken, to minutter unna. Kakene var spist opp før jeg var fremme, og godt var det for de hadde sjokoladeboller der. Det er vel kanskje det eneste positive med at de har flyttet ut av kontorfelleskapet vårt, at vi kan besøke hverandre og spise sjokoladeboller.

Dessuten har de fått det veldig fint, akkurat som et passe stort og svært kreativt kreativt byrå (sic) skal ha det. Tenk å være kunde hos dem, og sitte der med en sjokoladebolle i hånden og bli fortalt hvordan ting skal være? Det er faktisk en billig sjokoladebolle, om man tenker litt på det.

Bare se så lekne de er.

Ikke Monica da, for hun skriver. Det kan man ikke gjøre og være leken samtidig, det vet jeg alt om. Derfor har Monica fått eget rom med egen dør.


Takk for kaffen, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar