onsdag 8. august 2012

Her er sol og glede

En gang i ny og ne har man behov for å fornye seg. Ja, kanskje ikke jeg personlig, men når man har sett på den samme nettsiden i nesten to år og den har sett helt lik ut hele tiden, da blir selv den mest konservative Høyre-mann endringsvillig. Dessuten fikk jeg et hint fra bloggrådgiveren om at noe måtte gjøres - og får man først et hint derfra er det ikke stort man kan gjøre. Jeg hentet inn det aller beste av eksperthjelp, illustratøren Nina Klausen, som ved et trylleslag forvandlet Tweeds til et hyggelig sted å oppholde seg. Heldigvis fikk jeg beholde logoen, som Netrons kreative leder Morten Marius Mulvad Moe Apenes i sin tid tegnet, inspirert av en høsttung og regnvåt forfatter. Jeg elsker den. Ganske passende vil folk si, den er jo meg selv.

Alle som hjelper til å holde denne siden gående - et hjertelig og for en gangs skyld ydmykt tusen takk fra meg. Jeg ville aldri klart det selv.

Illustrasjon: © Nina Klausen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar