torsdag 24. mai 2012

Twitring fra Fredrikstads tak

Igår var jeg på min aller første tweet up, en type evenement hvor mer eller mindre aktive mennesker på Twitter møtes i det virkelige liv for en munter passiar, debatt eller kanskje for å ta et glass. Alle elementene var på plass igår, da vi samlet oss på Quality Hotels takterasse, med egen bartender dedikert til anledningen og solen strålende over Fredrikstad. Det var stort sett folk jeg kjente godt fra før, men et og annet nytt bekjentskap ble det, og neste tweet up kan så absolutt anbefales. Jeg hadde til og med stråhatt på, så staselig var det, selv om det blåste litt og min høydeskrekk på vegne av objekter gjorde at jeg var litt engstelig for at den skulle gå en ublid skjebne imøte på vei ned hotelltaket. Men heldigvis, ingen hatteliv gikk tapt. Hotellfolkene var forøvrig svært elskverdige som åpnet toppetasjen for oss, men de visste nok ikke helt hva det var snakk om og er antagelig ikke å finne på Twitter. De spurte nemlig en av deltagerne på vei inn om vi hadde bruk for passord, for de hadde hørt det skulle være et slags Internett-møte der. Alle var enige om at det hadde vært en hyggelig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar